MOVING
FORWARD
HOS Oil – Zorgeloos onderweg met de mobiliteitscard
In de wereld van vervoer draait alles om betrouwbaarheid en efficiëntie. Of je nu een chauffeur bent die Europa doorkruist of een fleetmanager die grip wil houden op kosten, je wilt een mobiliteitspartner die je echt ondersteunt. Bij HOS Oil begrijpen we dat als geen ander. Daarom bieden wij de Mobiliteitscard: dé alles-in-één oplossing voor brandstof, laden en tolbetalingen, met service die verder gaat dan de standaard.
Waarom kiezen voor de HOS Oil mobiliteitscard?
Bij ons haal je niet zomaar een pas – je kiest voor zekerheid onderweg. Sta je onderweg met een pas of tolkast die niet werkt? Dan kom je bij HOS Oil nooit in een callcenter of eindeloze supportpagina's terecht. Wij zorgen dat je direct een deskundig persoon aan de lijn krijgt die ervoor zorgt dat jij z.s.m. weer verder kunt rijden, wat er ook nodig is. Dit is de persoonlijke service die ons onderscheidt van andere aanbieders.


Mobiliteitscard aanvragen
• Toegang tot Europa's grootste netwerk.
• Directe persoonlijke hulp.
• Eenvoudige administratie.
Altijd toegang, overal in Europa
Met de HOS Oil Mobiliteitscard heb je toegang tot een van de grootste netwerken van tankstations en laadpunten in Europa. Of je nu fossiele brandstof nodig hebt of elektrisch wilt laden, je vindt altijd een locatie in de buurt. Onze pas biedt ook eenvoudige tolbetalingen via de Passango-tolkast, waardoor je soepel door Europa reist met minimale administratie.
Duurzaam en efficiënt rijden
Bij HOS Oil zetten we in op een groenere toekomst. Onze laadstations leveren, waar mogelijk, energie uit hernieuwbare bronnen. Dit betekent dat je niet alleen efficiënter werkt, maar ook actief bijdraagt aan een schonere wereld – zonder concessies te doen aan jouw flexibiliteit of planning.
''Eén pas voor tanken, laden en tol, altijd en overal."
Meer dan mobiliteit: persoonlijke ondersteuning
Onze service stopt niet bij het aanbieden van een pas. We bieden je volledige ondersteuning en denken mee over hoe je jouw mobiliteit zo efficiënt mogelijk kunt organiseren. Van overzichtelijke facturatie tot directe hulp in geval van problemen – bij ons sta je nooit alleen.
Kies voor de HOS Oil Mobiliteitscard en ervaar hoe eenvoud, betrouwbaarheid en persoonlijke service samenkomen. Waar je reis je ook brengt, wij zorgen dat je altijd zorgeloos onderweg bent – zonder gedoe, zonder vertraging.
Veelgestelde vragen
Na ontvangst van je aanvraag voeren we een kredietcheck uit. Zodra deze is goedgekeurd en de automatische incasso succesvol is geregistreerd, verstrekken wij de mobiliteitscard(s). Zo kun je snel profiteren van alle voordelen van de HOS Oil mobiliteitscard(s).
Na goedkeuring van je aanvraag, ontvang je binnen 5 werkdagen jouw mobiliteitscard(s) thuis
Nee helaas, HOS Oil mobiliteitscard(s) worden alleen verstrekt aan ondernemingen, zelfstandigen en vrije beroepen.
Ja, jouw mobiliteitscard(s) zijn na ontvangst direct actief. Om ze te gebruiken heb je nog wel de bijbehorende pincodes nodig. Deze heb je doorgaans 1 of 2 dagen eerder al ontvangen per post.
Ja, je kunt deze wijziging zelf doorvoeren: klik hier. Je ontvangt dan nieuwe mobiliteitscard(s) die wij voor jouw regelen. Je kunt ook ons bellen en aangeven welke mobiliteitscard(s) je wil aanpassen.
Het nummer van jouw mobiliteitscard is groot afgedrukt op het midden van jouw card.
Je kunt aan een verkoopmedewerker op het station vragen een handbon uit te schrijven. Wanneer met de mobiliteitscard verder niets aan de hand is kun je de handbon tekenen en snel weer door. Jouw mobiliteitscard wordt na 24 uur automatisch gedeblokkeerd.
Wist je dat onze SOS Service 365 dagen,
24 uur per dag bereikbaar is?
Adviesgesprek
Kom in contact met één van onze adviseurs.
Particulier of bedrijf, groot en klein. We houden ons daarom ook actief bezig met blijven beantwoorden van de veranderende energiebehoeftes van onze relaties en zetten daarom ook vol in op hernieuwbare energie bronnen.